Neuroterápia és biofeedback...a modern agykontroll Békéscsabán.

Blue Orange Black

Bejelentkezés, további info:
(+36)(30) 60-58-58-9
Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.Com

Tanulási zavarok

learning2

Az iskolában rosszul teljesítő gyermeket minden színen kudarc éri. Sajátosan működő agyát könnyebb az elvárásokhoz formálni, mint átalakítani a merev oktatást.

Einstein, Mozart, van Gogh, Da Vinci egyformán küzdöttek egyfajta tanulási zavarral: diszlexiásak voltak. Határtalan kreativitásukat ma is irigyeljük, iskoláinkban azonban megbuktak volna. A "tanulási zavar" címke tehát nem a gyermek, hanem sokkal inkább a rugalmatlan pedagógia kudarca, mely képtelen kihasználni a másként működő gyermekben rejlő lehetőséget.

Diszlexia? Diszgráfia? Diszkalkulia?

Az olvasás, írás, számolás nehézségével küzdő gyermekek agya másként működik, mint legtöbb társáé. Valószínűleg ebben rejlik nem ritkán tapasztalható kiemelkedő kreativitása. A tanulási zavarokkal küzdő gyermek nem feltétlenül rosszabb képességű társainál, csak másféle oktatásra lenne szüksége. Mivel az intézményi rend átalakítása csaknem reménytelen, sokkal ígéretesebb a gyermek agyának alkalmazkodó képességét úgy kihasználni, hogy a kötött elvárásokat is hozni tudja, de a kreativitásáról se mondjunk le. A neuroterápia e cél szem előtt tartásával formálja a gyermek agyát.

Tovább a részletekhez.